ELEMENTY ANALIZY

OFERTA PRODUKTOWA
KONDYCJA FINANSOWA
STRATEGIA MARKETINGOWA
STRATEGIA CENOWA
STOSOWANE TECHNOLOGIE

Co obejmuje analiza konkurencji?

Analiza konkurencji może stanowić samodzielny projekt lub być częścią szerszej analizy rynku. W takich zleceniach koncentrujemy się na konkurencyjnych firmach, a ich analiza przebiega w kilku krokach:

  1. Identyfikacja konkurencji czyli etap, kiedy budujemy bazę firm o podobnym profilu działalności. Uwzględniamy tutaj zarówno bezpośrednią konkurencję naszego klienta jak i firmy dostarczające substytucyjne produkty i usługi.
  2. Identyfikacja i profilowanie kluczowych graczy rynkowych to krok, w którym najważniejszych konkurentów poddajemy gruntownej analizie. Profil firmy zwykle zawiera: charakterystykę produktów i usług, profil grupy docelowej klientów, dane finansowe, analizę i ocenę strategii marketingowej i prowadzonych działań promocyjnych.
  3. Analiza i synteza pozyskanych informacji czyli etap, w którym wyciągamy wnioski z przeprowadzonej analizy i odnosimy je do sytuacji naszego Klienta.

Stosowana metodyka

Przeprowadzając analizę konkurencji, opieramy się na otwartych źródłach informacji (tj.legalnych i ogólnodostępnych, choć nie zawsze bezpłatnych). Są to m. in. oficjalne rejestry i wykazy, sprawozdania finansowe, prasa branżowa, informacje udostępniane przez przedsiębiorstwa, w tym np. sprawozdania zarządów, raporty giełdowe, przekazy marketingowe oraz przekazy medialne np. wywiady z zarządem, komunikaty w social mediach i in. Dane i informacje pozyskane metodą desk research uzupełniamy o wywiady z ekspertami i przedstawicielami firm działających na rynku.

Cena

Analiza konkurencji wyceniana jest indywidualnie, przy uwzględnieniu takich czynników, jak: branża, kraj, czas realizacji, poziom skomplikowania analiz, jakie należy wykonać i dostępność danych. Podstawowa analiza konkurencji to koszt około 1200 zł. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego, które zostanie wycenione bezpłatnie.

Dlaczego warto?

Wykonana przez nas analiza konkurencji jest projektem „szytym na miarę”, a więc dostosowanym do indywidualnych potrzeb klienta. Analiza konkurencji pozwala na świadome kierowanie firmą i budowanie strategii jej rozwoju w oparciu o wiarygodne informacje i dane, które dostarczamy w przystępnej formie.

Przykłady naszych zleceń:

  • Konkurencja na rynku automatyki domowej

  • Konkurencja na rynku olejów zimnotłoczonych

  • Konkurencja na rynku klubów fitness

  • Analiza na rynku portali medycznych

  • Konkurencja na rynku oświetlenia ulicznego

Chcesz zlecić bezpłatną wycenę? NAPISZ DO NAS

Co mówią klienci?

 mgr inż. Artur Marcinkiewicz

W trakcie współpracy zespół Infobrokerskiej wykazał się dużą elastycznością i zaangażowaniem w realizowany projekt, dlatego polecam usługi tej firmy.

mgr inż. Artur MarcinkiewiczDyrektor Zakładu KOMBUD S.A.
Adam Szarwiło

Serdecznie polecam współpracę z firmą Infobrokerska.pl każdemu, komu zależy na oszczędności czasu pracowników i kosztów oraz otrzymaniu informacji dostosowanych do potrzeb firmy.

Adam SzarwiłoKrajowy Kierownik Sprzedaży

Zadzwoń do nas!

503 666 166 lub 668 759 555

Napisz do nas!

1 + 4 = ?

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

FreshMail.pl