OBSZARY ANALIZY

WIELKOŚĆ I WARTOŚĆ RYNKU
POTENCJAŁ RYNKU
ANALIZA KONKURENCJI
ANALIZA PRODUKTÓW
I CEN
IDENTYFIKACJA TRENDÓW

Analiza rynku to projekt, który może obejmować m. in. analizę potencjału branży, analizę konkurencji, identyfikację trendów, szacowanie wielkości i wartości rynku. Przeprowadzenie analizy rynku jest bardzo ważne na etapie planowania i pisania biznes planu dla firmy, a także jej dalszego rozwoju, np. wprowadzenia nowego produktu lub usługi bądź wyjścia na rynki zagraniczne.

Stosowana metodyka

Przeprowadzając analizę rynku, opieramy się na otwartych źródłach informacji (tj. legalnych i ogólnodostępnych, choć nie zawsze bezpłatnych). Są to m. in. oficjalne rejestry i wykazy, sprawozdania finansowe, prasa branżowa, informacje udostępniane przez przedsiębiorstwa, w tym np. sprawozdania zarządów, raporty giełdowe, przekazy marketingowe i in. Dane i informacje pozyskane metodą desk research uzupełniamy o wywiady z ekspertami oraz badaniami telefonicznymi (CATI) i terenowymi.

Podsumowując całościowy obraz rynku stosujemy m. in. analizy SWOT i PEST. W ten sposób ułatwiamy zrozumienie, jakie czynniki (wewnętrzne i zewnętrzne) wpływają na kondycję firmy.

Cena

Analiza rynku wyceniana jest indywidualnie, przy uwzględnieniu takich czynników, jak: branża, kraj, czas realizacji, poziom skomplikowania analiz, jakie należy wykonać i dostępność danych. Podstawowa analiza rynku to koszt od 1500 zł. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego, które zostanie wycenione bezpłatnie.

Dlaczego warto?

Analiza rynku pozwala odpowiedzieć na szereg pytań, jakie pojawiają się na etapie zakładania firmy i przygotowywania się do kolejnych etapów jej rozwoju. Jest to niezbędny element, który pozwala uniknąć niepowodzeń i zminimalizować ryzyka. Zakres analizy jest dostosowany do potrzeb klienta. Obszary analizy identyfikujemy wspólnie, a następnie przekładamy je na konkretne pytania, by później odpowiedzieć na nie, przeprowadzając analizę. W ciągu ponad 10 lat naszej działalności zrealizowaliśmy analizy rynku dla małych i średnich firm z Polski i zagranicy.

Chcesz zlecić wycenę? Skontaktuj się z nami.

Bezpłatną wycenę otrzymasz w ciągu 24 godzin.

Przykłady naszych zleceń:

  • Analiza rynku szlabanów

  • Analiza rynku cynku wtórnego w Unii Europejskiej

  • Analiza innowacji w energetyce

  • Analiza rynku leczenia otyłości i in vitro w Polsce

  • Analiza rynku oprogramowania do kształcenia słuchu

Chcesz zlecić bezpłatną wycenę? Skontaktuj się z nami

Co mówią nasi klienci?

Adam Szarwiło

Serdecznie polecam współpracę z firmą Infobrokerska.pl każdemu, komu zależy na oszczędności czasu pracowników i kosztów oraz otrzymaniu informacji dostosowanych do potrzeb firmy.

Adam SzarwiłoKrajowy Kierownik Sprzedaży
 mgr inż. Artur Marcinkiewicz

W trakcie współpracy zespół Infobrokerskiej wykazał się dużą elastycznością i zaangażowaniem w realizowany projekt, dlatego polecam usługi tej firmy.

mgr inż. Artur MarcinkiewiczDyrektor Zakładu KOMBUD S.A.

Zadzwoń do nas!

668 759 555 lub 503 666 166

Napisz do nas!

2 + 2 = ?

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

FreshMail.pl